Afgelopen zaterdag ondertekenden Kees van Welie (Bij Groep) en Martijn Daanen (MD Service) allebei een nieuwe sponsorovereenkomst die hen voor de komende vier seizoenen aan Jodan Boys bindt als shirtsponsor. Beide bedrijven zijn al jarenlang lid van de Jodan Boys Company Club en benadrukken met deze uitgebreide samenwerkingsvorm hun maatschappelijke betrokkenheid bij onze vereniging.
Bij Groep
De Bij Groep prijkt met ingang van het seizoen ‘25/’26 op de borst van het thuisshirt van alle leden die geen eigen teamsponsor hebben. Mede-eigenaar Kees van Welie vertelde de aanwezigen in het sponsorhome waarom hij daar trots op is: “Ik loop zelf al mijn hele leven rond op deze mooie club. Vanuit de Bij Groep vinden we het belangrijk dat we bij Jodan Boys niet alleen goede faciliteiten hebben voor de selectieteams, maar zeker ook voor de recreatieteams. Met onze sponsoring dragen we bij aan een nieuw tenue dat niet alleen heel mooi maar ook betaalbaar is.”
MD Service
Martijn Daanen, eigenaar van MD Service, sluit zich daarbij aan: “Wij zijn al lang sponsor bij Jodan Boys, omdat hier naast de sportieve ambities ook veel sociale cohesie is. Er heerst echt een familiegevoel. Toen de vraag kwam of wij samen met de nieuwe leverancier Voetbalshop met ons logo op de achterzijde van het thuistenue wilden komen te staan, hoefden we dan ook niet lang na te denken. Het nieuwe shirt van Adidas ziet er schitterend uit en we zijn blij dat we daaraan mogen bijdragen.”
Bestuurslid Commercie Karel van den Heuvel bedankte beide mannen vervolgens voor de upgrade van de contracten. De nieuwe tenues zijn voor iedereen te bekijken in het sponsorhome op doordeweekse avonden. De verkoop voor individuele leden start in juni van dit jaar via Voetbalshop.nl.